Šviesos ir žodžio šventė „Spindulio“ bibliotekoje

2017 11 15

Lapkričio 13-ąją prasidėjo Šiaurės šalių bibliotekų savaitė. Tądien „Spindulio“ bibliotekoje tradiciškai vyko Šiaurės šalių literatūros skaitymai – šviesos ir žodžio šventė, kurioje dalyvavo Šiaulių Vinco Kudirkos progimnazijos 2b klasės mokiniai, lydimi mokytojos Vaidos Milčinauskienės.

Renginio pradžioje mokiniams buvo papasakota apie Šiaurės šalių bibliotekų savaitę: kada ji vyksta, kelintą kartą minima, kas joje dalyvauja. Kadangi šių metų Šiaurės šalių bibliotekos savaitės tema – Šiaurės salos, vaikai buvo pakviesti susipažinti ir „pakeliauti“ po šiaurės salas.

Uždegėme žvakeles ir... pradėjome kelionę. Keliaudami į salas neišvengėme susidūrimo su piratais. Tačiau jie pasirodė esantys labai draugiški ir linksmi – visi sudainavome dainą apie piratus ir kartu su Pepe Ilgakojine bei jos draugais pasiekėme Kirvirsavero salą. Prisiminėme garsią, vaikų mėgstamą rašytoją Astrida Lindgren – šį mėnesį minimos 110-osios jos gimimo metinės. Pasiklausę ištraukos iš A. Lindgren knygos „Pepė Ilgakojinė“ apie smagius nuotykius įspūdingoje Kirvirsavero saloje, mokiniai vėl „sutiko“ piratus ir visi kartu draugiškai atliko piratų mankštą.

O į salą „keliavome“ kaip priklauso tikriems keliautojams – su laivais. Kiekvienas pasigaminome sau po laivelį, spalvingai dekoravome, kad plaukti per bangas būtų dar smagiau!

Po smagių kelionių į šiaurės salas vaikai buvo pakviesti apžiūrėti parodą „Astridos Lindgren herojų takais“, skirtą Astridos Lindgren 110-osioms gimimo metinėms. O kiekviena mergaitė bemat galėjo tapti tikrų tikriausia Pepe Ilgakojine!